Ubisoftova višeplatformska igra „Michael Jackson: The Experience“ u samo dva mjeseca prodana je u 2 milijuna primjeraka, i to bez Japana u kojemu je preminuli kralj popa najpopularniji
autor Kristina Lovrić
Michael Jackson: The Experience na sjevernoameričko i europsko tržište izišao je u studenom, i to za Nintendo Wii, DS i PSP, a već je prodan u dva milijuna primjeraka, kaže izdavač Ubisoft.
Radi se o glazbeno-plesnoj igri temeljenoj na liku i djelu popularnog pjevača. U njoj igrač ponavlja plesne pokrete s ekrana uz glazbu. Kako to izgleda u akciji, možete pogledati u službenom traileru ili na Facebook-stranici posvećenoj ovoj igri.
U travnju očekujemo verzije za Xbox 360 i PS3 na kojima će se igrati uz pomoć Kinecta odnosno Movea, a nakon toga kreće prodaja u Japanu – zemlji koja je jednostavno luda za pokojnim kraljem popa. Koliko će se tek tada prodati primjeraka...
Vjerujemo da ubisoftovci već trljaju ruke u očekivanju novih izvrsnih prodajnih rezultata.
Radi se o glazbeno-plesnoj igri temeljenoj na liku i djelu popularnog pjevača. U njoj igrač ponavlja plesne pokrete s ekrana uz glazbu. Kako to izgleda u akciji, možete pogledati u službenom traileru ili na Facebook-stranici posvećenoj ovoj igri.

Vjerujemo da ubisoftovci već trljaju ruke u očekivanju novih izvrsnih prodajnih rezultata.
Nema komentara:
Objavi komentar